NEWS

Σλουρπ! Πινέζες-πειρασμοί στο γαστρονομικό χάρτη της Καλαμάτας

Οι foodies, καλοφαγάδες, εκλεκτοφάγοι ή -όπως αλλιώς τους προτιμάτε, πείτε τους- το ξέρουν ήδη: η Καλαμάτα εξελίσσεται σε άκρως ενδιαφέροντα γαστρονομικό προορισμό, καθώς στα εκλεκτά τοπικά προϊόντα (ελαιόλαδο κι ελιές, μέλι, κηπευτικά κ.λπ.) και τις παραδοσιακές μαγειρικές προστίθενται νέες ιδέες και εγχειρήματα από μια μαγιά ανθρώπων που προσπαθεί ο καθένας με τον τρόπο του «να πάει το πράγμα παρακάτω» χωρίς να χάνει τη σχέση του με τη γαστρονομική ταυτότητα και κουλτούρα της περιοχής. Και όλο αυτό συνήθως με μια καλή και τίμια σχέση ποιότητας – τιμής.

Kalamata, Greece in winter – Six stops steeped in culture, history and rich flavours

A city that faces the sea, bearing the openness of the Messinian Gulf’s embrace, the power of a busy port and the patina of history that runs through its historic centre. The first major city of Greece to be liberated from the Turks, an important commercial port with a strong economy that defined not only Kalamata’s history, but the history of the whole country.

Exploring Olive Oil Culture and Cuisine in Messinia, Greece

KALAMATA, Greece -- Authentic and local experiences are now the major trends in the travel industry,” reports Greek tourism consultant Dimitris Palaiogiannis. In Greece, he adds, agrotourism and food tourism offerings in various parts of the country combine “the quality products of the land with a unique cultural heritage” to reward explorers with unforgettable experiences.

Γαστροτουρισμός και γυναικείοι συνεταιρισμοί

Για την ΚΟΙΝΣΕΠ «Ιππολύτη-mama’s flavours» είχαμε γράψει πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2017. Στόχος της από το 2014 ήταν η δημιουργία μιας πλατφόρμας που θα έφερνε κοντά τους γυναικείους συνεταιρισμούς αλλά και ενός e-shop για την προώθηση των προϊόντων της.  Η ιδρύτρια, Μαρία Μοναστηριώτη, μας εξήγησε τους λόγους που η mama’s flavours έπρεπε να εξελιχθεί και να αλλάξει, ενώ τονίζει ότι παραμένει ο απώτερος στόχος της ίδρυσης μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας προώθησης των προϊόντων των γυναικείων συνεταιρισμών. Το νέο εγχείρημα ιδρύθηκε επίσημα ως ΚΟΙΝΣΕΠ τον Απρίλιο του 2018 και φέτος τον Μάιο βγήκε στον «αέρα» η ανανεωμένη ιστοσελίδα του.

Mε άρωμα… Μαμάς

«Το ταξίδι δεν είναι άλλωστε γεύσεις; Πώς είναι δυνατόν κάποιος να ταξιδέψει στην Πελοπόννησο και να μη γευτεί το ελαιόλαδο από την κορωνέικη ποικιλία ή τη μαυρολιά;

Τις τοπικές ποικιλίες κρασιού από το οροπέδιο της Μαντινείας ή το φιλέρι από την Τριφυλία; Πώς νοείται η φιλοξενία χωρίς λαλάγγια και πετιμέζι;»

Mama’s Flavours: Ένα γαστρονομικό ταξίδι με αφετηρία την Καλαμάτα

Αν επιθυμείς να ανακαλύψεις κρυμμένους «γαστρονομικούς προορισμούς» και να απολαύσεις την Ελληνική Φιλοξενία, τότε ο δρόμος θα σε οδηγήσει στην πανέμορφη περιοχή της Μεσσηνίας και συγκεκριμένα την Καλαμάτα. Διότι μία κοινωνική επιχείρηση με αντικείμενο τον Γαστρονομικό Τουρισμό, η «Mama’s Flavours» αναλαμβάνει τον ρόλο να σου μάθει όλες τις αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες. Και η founder & managing director της Mama’s Flavours, Μαρία Μοναστηριώτη, μιλάει αποκλειστικά στο startup.gr γι’ αυτήν την προσπάθεια.

Οι γεύσεις της… Ελληνίδας μάνας τώρα και online

Τη θέση της στη διεθνή αγορά διεκδικεί η Ελληνίδα… μάνα με τις παραδοσιακές γεύσεις της. «Μέντοράς» της η πλατφόρμα mamasflavours.gr, η οποία αναμένεται να βγει στον… αέρα στο τέλος της άνοιξης και να προωθήσει στο εξωτερικό τα προϊόντα των εγχώριων γυναικείων συνεταιρισμών, των Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων (ΚΟΙΝΣΕΠ), ακόμα και μεμονωμένων παραγωγών. Ωστόσο, δεν θα λειτουργεί μόνο ως ένα e-shop, αλλά θα παρέχει και υπηρεσίες marketing, εξωστρέφειας και εκπαίδευσης.

RSS
12

Theme picker

Background Color:
 
Background Pattern:
Reset