Menu

NEWS

Γαστροτουρισμός και γυναικείοι συνεταιρισμοί

Για την ΚΟΙΝΣΕΠ «Ιππολύτη-mama’s flavours» είχαμε γράψει πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2017. Στόχος της από το 2014 ήταν η δημιουργία μιας πλατφόρμας που θα έφερνε κοντά τους γυναικείους συνεταιρισμούς αλλά και ενός e-shop για την προώθηση των προϊόντων της.  Η ιδρύτρια, Μαρία Μοναστηριώτη, μας εξήγησε τους λόγους που η mama’s flavours έπρεπε να εξελιχθεί και να αλλάξει, ενώ τονίζει ότι παραμένει ο απώτερος στόχος της ίδρυσης μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας προώθησης των προϊόντων των γυναικείων συνεταιρισμών. Το νέο εγχείρημα ιδρύθηκε επίσημα ως ΚΟΙΝΣΕΠ τον Απρίλιο του 2018 και φέτος τον Μάιο βγήκε στον «αέρα» η ανανεωμένη ιστοσελίδα του.

Mε άρωμα… Μαμάς

«Το ταξίδι δεν είναι άλλωστε γεύσεις; Πώς είναι δυνατόν κάποιος να ταξιδέψει στην Πελοπόννησο και να μη γευτεί το ελαιόλαδο από την κορωνέικη ποικιλία ή τη μαυρολιά;

Τις τοπικές ποικιλίες κρασιού από το οροπέδιο της Μαντινείας ή το φιλέρι από την Τριφυλία; Πώς νοείται η φιλοξενία χωρίς λαλάγγια και πετιμέζι;»

Mama’s Flavours: Ένα γαστρονομικό ταξίδι με αφετηρία την Καλαμάτα

Αν επιθυμείς να ανακαλύψεις κρυμμένους «γαστρονομικούς προορισμούς» και να απολαύσεις την Ελληνική Φιλοξενία, τότε ο δρόμος θα σε οδηγήσει στην πανέμορφη περιοχή της Μεσσηνίας και συγκεκριμένα την Καλαμάτα. Διότι μία κοινωνική επιχείρηση με αντικείμενο τον Γαστρονομικό Τουρισμό, η «Mama’s Flavours» αναλαμβάνει τον ρόλο να σου μάθει όλες τις αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες. Και η founder & managing director της Mama’s Flavours, Μαρία Μοναστηριώτη, μιλάει αποκλειστικά στο startup.gr γι’ αυτήν την προσπάθεια.

Οι γεύσεις της… Ελληνίδας μάνας τώρα και online

Τη θέση της στη διεθνή αγορά διεκδικεί η Ελληνίδα… μάνα με τις παραδοσιακές γεύσεις της. «Μέντοράς» της η πλατφόρμα mamasflavours.gr, η οποία αναμένεται να βγει στον… αέρα στο τέλος της άνοιξης και να προωθήσει στο εξωτερικό τα προϊόντα των εγχώριων γυναικείων συνεταιρισμών, των Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων (ΚΟΙΝΣΕΠ), ακόμα και μεμονωμένων παραγωγών. Ωστόσο, δεν θα λειτουργεί μόνο ως ένα e-shop, αλλά θα παρέχει και υπηρεσίες marketing, εξωστρέφειας και εκπαίδευσης.

Ψηφιακό «Mall» για τους γυναικείους συνεταιρισμούς

«Αν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις». Με αυτή τη φράση του Walt Disney απαντά στο ερώτημα η νεοφυής εταιρεία «Ιππολύτη», με καταγωγή την Καλαμάτα, που μέχρι το Πάσχα θα στεγάσει προϊόντα γυναικείων συνεταιρισμών και ελληνικών ΚΟΙΝΣΕΠ «γένους θηλυκού» από όλη την Ελλάδα, σε ένα ενιαίο ψηφιακό πολυκατάστημα, το mamasflavours.gr.

Οι γυναικείοι συνεταιρισμοί στην Ελλάδα μαραζώνουν...

Oι συνεταιρισμοί αλλάζουν τη ζωή των γυναικών προσφέροντάς τους εισόδημα, αξιοπρεπή δουλειά, νέους ορίζοντες και αυτονομία. Αλλά στην Ελλάδα, οι γυναικείοι αγροτικοί συνεταιρισμοί δεν έχουν καταφέρει να κάνουν τη διαφορά για τα μέλη τους.

RSS
Background Color:
 
Background Pattern:
Reset